De Bed & Breakfast in Rose Harbor - Debbie Macomber



Waar gaat het boek over? 
Jo Marie Rose heeft haar man verloren. Op zoek naar rust en de mogelijkheid van een nieuwe start, vestigt ze zich in het kleine kustplaatsje Cedar Cove. Maar hoe begin je opnieuw na een gelukkig leven samen? Als Jo Marie een kleine bed & breakfast te koop ziet staan, beseft ze dat dit haar kans is.

Bron: bol.com.

Wat vind je van het boek? 
Een heel erg leuk en soms emotioneel boek. De tranen liepen mij vooral in de laatste hoofdstukken vaak over de wangen.
Het boek leest fijn weg. Ik wilde steeds verder lezen, wilde weten hoe het verder zou gaan. Of Josh & Richard eigenwijs en koppig zouden blijven of dat ze eindelijk aan elkaar toe zouden geven dat ze elkaar stiekem wel mochten en niet alleen vanwege Teresa. Of Josh zou krijgen waar hij recht op had. Of Abby eindelijk gelukkig durfde te zijn, haar leven weer durfde op te pakken. Of Jo Marie ook weer gelukkig zou worden.

Wat vind je van de cover? 
Heel erg mooi, het past echt bij het boek. Je wilt er zo logeren, of nog liever, zo wonen.

Wat vind je van de titel van het boek? 
Ook die is heel goed gekozen, past heel goed bij het boek.

Wat vind je van de schrijfstijl? 
Het is een heel vlotte schrijfstijl, je leest het boek zoals gezegd, zo weg.

Welke persoon vond je het leukst en waarom? 
Michelle Nelson, omdat ze zo verzorgend en aardig is.

En aan wie had je een hekel en waarom? 
Spenser Wood, omdat hij dacht dat hij een weduwe wel geld uit haar zak kon kloppen omdat hij in geldnood zat.

Wat vond je van de locatie in het boek? 
Het is een hele mooie locatie. Je wilt daar zo heen.

Mooie quote in het boek: 
Het leven was een waardevolle schat die je moest koesteren; elke dag was een nieuw avontuur.

Zou je het boek aanraden? 
Absoluut! Ik kan die iedereen aanraden.

Hoeveel sterren geef je het boek?  
5 sterren.

Ga je het volgende deel ook lezen? 
Zeker weten en de delen daarna ook.
Niet verder vertellen....... maar ik heb ze al gekocht en op de e-reader staan. Halverwege dit boek wist ik al dat ik de volgende delen ook wilde lezen.
Maar eerst ga ik andere boeken, die ik al eerder had gekocht, lezen. Het kan dus een tijdje duren voor jullie van de volgende delen op dit blog een recensie lezen. Voor die tijd heb ik dan al over andere leuke boeken geschreven.

Ga je het boek nog een keer lezen? 
Waarschijnlijk wel. Misschien ook wel even vluchtig als ik een volgende deel ga lezen en dat ik wil weten waar het ook alweer over ging als er iets in een volgende deel wordt geschreven wat ik even niet meer weet.

Ga je het boek houden of geef je het weg? 
Zoals gezegd, ik hou het boek.

Ga je de verfilming bekijken? 
Voor zover ik weet is er geen verfilming, maar mocht er een verfilming of een tv-serie van gemaakt worden, dan ga ik niet kijken. Ik kan me in ieder geval wel voorstellen dat het een goedlopende tv-serie zou zijn.

Houdt 't boek je nog lang bezig nadat je het uit had?
Ik heb het boek net uit, dus ja, het houdt me nog bezig.




Koop bij bol.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Knock-Out - Cis Meijer

Het Libertarische Sociaal Contract

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg