Ontvoerd Door De Miljonair - Maisey Yates



Oorspronkelijke titel:
A Game Of Vows

Waar gaat het boek over? 
Ontvoerd worden op je trouwdag! Dat overkomt Hannah Weston. Wanneer ze in een wolk van witte zijde in de taxi zit die haar naar de kerk zal brengen, hoort ze opeens een bekende stem, die haar hart op hol doet slaan. Via de spiegel kijkt ze recht in de prachtige, donkere ogen van Eduardo Vega, eigenaar van een miljoenenbedrijf... en de man met wie ze ooit een verstandshuwelijk aanging. Eduardo beweert dat ze nog steeds getrouwd zijn; daar heeft hij zelfs bewijzen voor. En hij heeft haar nú nodig, deelt hij haar koeltjes mee. Pas wanneer ze aan zijn eisen heeft voldaan, zal hij instemmen met een scheiding. Om te beginnen zal ze weer in zijn imposante villa moeten trekken. Maar ditmaal niet in haar eigen slaapkamer...

Bron: bol.com.

Wat vind je van het boek? 
Het is een boek dat heerlijk wegleest en dat je zo uit hebt. Ideaal als je een reading challenge te halen hebt. Het einde is voorspelbaar en mierzoet, maar als je daarvan houdt of dat je even een boek wilt lezen waar je niet bij na hoeft te denken, dan is dat niet erg. Desondanks staan er in het verhaal wel een paar gebeurtenissen in die je verrassen. Toch zaten er ook genoeg gebeurtenissen in die erg ongeloofwaardig overkomen, je merkt dat het niet echt is. Ondanks dat, heb ik toch genoten van het boek. Aan de nodige humor is ook gedacht, je moet geregeld lachen op de manier hoe Hannah & Eduardo af en toe reageren op elkaar. De flashbacks naar het verleden van beide hoofdpersonen, zodat je ze allebei nog beter gaat begrijpen, doen het hem ook. Zonder dat, was het boek niets.

Wat vind je van de cover? 
Een echte Bouquet cover, heel mooi.

Wat vind je van de titel van het boek? 
Heel mooi, past echt bij het boek.

Wat vind je van de schrijfstijl? 
Het is heel erg vlot en beeldend. Nergens zaten er haperingen in. Wel vond ik het soms ongeloofwaardig.

Hoe origineel is het verhaal?
Niet echt origineel.

Wat vind je van de opbouw van het verhaal?
Die is goed, af en toe zijn er flashbacks naar het verleden van beide personen waardoor je ze beter gaat begrijpen waarom ze iets doen.

Zat je direct in het verhaal?
Ik zat er direct in.

Weet dit boek je aandacht vast te houden?
Ja, het boek houdt je aandacht vast als je er eenmaal in bezig bent.

Heeft het plot je verrast?
Niet echt, het was te voorspellen.

Zijn de karakters in het boek geloofwaardig?
Niet altijd, soms vond ik ze erg ongeloofwaardig.

Welke persoon vond je het leukst en waarom? 
Hannah, omdat ze iets van haar leven heeft gemaakt, ook al was dat niet altijd op een eerlijke manier, maar als je haar verleden kent, dan begrijp je waarom ze deed wat ze deed.

En aan wie had je een hekel en waarom? 
Aan de ouders van Hannah, maar ik kan niet zeggen waarom zonder iets te veraden. Lees het boek maar om daar achter te komen.

Zou je bevriend kunnen zijn met de hoofdpersoon?
Ik denk wel dat ik bevriend zou kunnen zijn met Hannah & Eduardo.

Wat vond je van de locaties in het boek? 
Het zijn hele mooie locaties, vooral de ranch.

Heeft de auteur je kunnen raken?
Nee, niet echt.

Mooie quote in het boek: 
Als je niet om jezelf kunt lachen, wordt het leven wel heel saai.

Zou je het boek aanraden? 
Als je van voorspelbare romantiek houdt, dan kan ik je het boek aanraden.

Voor welke doelgroep zou dit boek geschikt kunnen zijn?
Voor een ieder die van voorspelbare romans houdt.

Hoeveel sterren geef je het boek? 
3 sterren.

Ga je het boek nog een keer lezen? 
Nee, één keer vond ik genoeg.

Ga je het boek houden of geef je het weg? 
Het is een e-book, dus ik kan het boek niet weggeven, maar ik ga hem van mijn e-reader verwijderen.

Ga je de verfilming bekijken? 
Voor zover ik weet is er (nog) geen verfilming, maar mocht die er ooit komen, dan ga ik die niet kijken. Ik hou het boek liever in gedachten zoals ik hem gelezen heb.

Houdt 't boek je nog lang bezig nadat je het uit had?
Dit boek gaat me niet lang bezig houden.

Ga je vaker een boek van deze auteur lezen? 
Misschien wel, hangt van het boek af.

Leesfragment:
Op de site van Maisey Yates kan je het eerste hoofdstuk (in het Engels) lezen.

Website van de auteur:
MAISEY YATES

Website van de uitgever:
HARLEQUIN


Koop het boek bij bol.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Knock-Out - Cis Meijer

Het Libertarische Sociaal Contract

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg