Doorgaan naar hoofdcontent

Boek van de Week

Onweerstaanbaar Lekker - Nora Roberts

Waar gaat het boek over? 
In Een pikant dessert wil hotelmagnaat Blake Cocharan alleen maar het allerbeste voor zijn hotels. En omdat Summer Lyndon de allerlekkerste desserts van de wereld creëert, zal hij niet rusten voordat ze voor hem komt werken. Maar waar hij niet op gerekend had, is dat zij net zo verleidelijk is als de desserts die ze maakt!
In Kruidje-roer-me-niet is Carlo Franconi niet alleen een van de topkoks van Italië, hij is ook nog eens de aantrekkelijkste kok ooit! Dat komt publiciteitsagent Juliet Trent goed uit: zij moet een bestseller maken van zijn boek, dus wat haar betreft kan hij niet onweerstaanbaar genoeg zijn! Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze zélf begint te watertanden...
Bron: bol.com.

Wat vind je van het boek? 
Voorspelbaar en mierzoet zoals de cover al laat zien, maar dat is met dit soort boeken niet erg. Wel vond ik het erg dat beide verhalen voor mijn gevoel werden afgekapt op het eind. Dat had voor mij wel verder mogen gaan op de manier va…

3 Things tag


Onlangs las ik op de blog van Simplynspecial de tag 3 things tag en het leek mij wel leuk om hier ook aan mee te doen.

3 Dingen in mijn tas
1 rolletje Red Band drop of een rolletje mentos voor als ik onderweg even wat wil snoepen.
Pen en papier, want je weet maar nooit of je iets bedenkt dat je even moet opschrijven voor later zodat je het niet vergeet.
Plastic tasje voor als ik onverwachts iets in een winkel wil kopen en je krijgt daar geen plastic tas bij.

3 Dingen op mijn bureau
Een doosje met kattensnoepjes om onze heren tussendoor even iets lekkers te geven.
Een bakje met papier en pen.
Mijn smartphone.

3 Favoriete meubelen bij ons in huis
De boekenkast die ik een paar jaar geleden van mijn man heb gekregen.
De bank waar ik heerlijk op kan lezen, tv kijken en breien of haken.
De eettafel waar we altijd aan eten.

3 Favoriete fruitsoorten
Aardbeien
Watermeloen
Druiven

3 Blogs die ik dagelijks bezoek
Dat wisselt en dat zijn er eigenlijk ook meer dan 3, maar zal er 3 willekeurige opnoemen:

3 Liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

3 Dingen waar ik op dit moment aan denk
Mijn man
Onze katten
Het mooie weer

3 Bloggers met een leuke persoonlijkheid

3 Favoriete sporten
Ik helemaal niet sportief, maar zwemmen vind ik leuk om te doen.
Kunstschaatsen en kunstzwemmen vind ik leuk om naar te kijken.

3 Dingen waar ik gelukkig van word
Mooi weer.
Mijn man en katten.
Een mooi boek.

3 Favoriete quotes
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Sometimes life is not a bed of roses.
Everyone has a past, not everyone has a future.

3 Favoriete vakantiebestemmingen
Er zijn een heleboel landen die ik nog wil bezoeken, maar deze 3 staan toch wel bovenaan mijn lijstje:
Venetië
Parijs
New York

3 Dingen die ik dit jaar wil doen
Leuke kastelen en paleizen bezoeken met mijn man.
Een dorpen of stedentrip maken.
Onze slaapkamer naar de kamer ernaast verhuizen.



Reacties

  1. Je hebt de tag super leuk ingevuld :) En ik voel me vereerd dat je mij hebt genoemd, super bedankt! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je mijn blog vermeld. Als lijstjes-fan vind ik dit een heel leuke tag, dus misschien vul ik hem in de toekomst zelf ook wel eens in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen. Ik eet ook graag aardbeien en watermeloen, vooral in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Quote van de Week

Het Lot Van Althilt - Arne Hempenius

Van Uitgeverij EigenZinnig mocht ik dit boek lezen en recenseren. Ik wil ze daar hartelijk voor danken.

Waar gaat het boek over? 
In het jaar 778 wordt het Friese meisje Althilt, dochter van een clanleider, tegen haar zin uitgehuwelijkt aan een haar onbekende man in de Deense handelsplaats Hedeby. Ze raakt verstrikt in een samenzwering, waarvan ze de oorsprong noch de uitkomst kent. Vast staat dat haar leven op het spel staat. In de rauwe mannenwereld, waarin ze zich staande moet houden, reist ze naar verschillende plaatsen in de noordelijke handelsgebieden en ontrafelt beetje bij beetje de aard van het complot.

Door hun handelsgeest en zeemanskunst beheersten de Friezen in de vroege middeleeuwen de huidige Noordzee. Talloze producten, pelzen, Fries laken, graan, bontgekleurde glazen kralen, wapens, granieten maalstenen en veel meer, werden via Hedeby en Dorestad verspreid in alle windrichtingen. Frisia - ofschoon in 778 deel uitmakend van het Frankische rijk - strekte zich uit langs …

Quote van de Week