Doorgaan naar hoofdcontent

Boek van de Week

Onweerstaanbaar Lekker - Nora Roberts

Waar gaat het boek over? 
In Een pikant dessert wil hotelmagnaat Blake Cocharan alleen maar het allerbeste voor zijn hotels. En omdat Summer Lyndon de allerlekkerste desserts van de wereld creëert, zal hij niet rusten voordat ze voor hem komt werken. Maar waar hij niet op gerekend had, is dat zij net zo verleidelijk is als de desserts die ze maakt!
In Kruidje-roer-me-niet is Carlo Franconi niet alleen een van de topkoks van Italië, hij is ook nog eens de aantrekkelijkste kok ooit! Dat komt publiciteitsagent Juliet Trent goed uit: zij moet een bestseller maken van zijn boek, dus wat haar betreft kan hij niet onweerstaanbaar genoeg zijn! Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze zélf begint te watertanden...
Bron: bol.com.

Wat vind je van het boek? 
Voorspelbaar en mierzoet zoals de cover al laat zien, maar dat is met dit soort boeken niet erg. Wel vond ik het erg dat beide verhalen voor mijn gevoel werden afgekapt op het eind. Dat had voor mij wel verder mogen gaan op de manier va…

I love sleep tag


Deze tag zag ik op Leesdame.nl en vond het wel leuk om mijn antwoorden hier te plaatsen.

Hoe laat ga je meestal naar bed?
Doordat mijn man meestal laat thuis komt van zijn werk, lig ik er meestal pas om een uur of 2  in. Het gebeurt maar zelden dat we voor 12 uur op bed liggen.

Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen?
Nog even gezellig met mijn man in bed tv kijken en ondertussen Paddy Bleu kroelen. Hij heeft zijn kwartiertje dat hij tussen ons in rond loopt en geknuffeld wil worden. Daarna gaat hij naar beneden en draai ik me om nadat ik mijn man een nachtzoen heb gegeven, doe mijn bril af en ga slapen.

Wat doe je als je niet kan slapen?
Dan ga ik tv kijken, 24 Kitchen kan slaapverwekkend werken. ;)

Wat is je favoriete slaaphouding?
Opgekruld op mijn linkerzij.

Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?
Voor heel weinig, eigenlijk alleen als er vrienden of familie in nood zijn dan mag je me wakker maken, maar verder liever niet. Dan kan ik een katje zijn waar je handschoenen bij nodig hebt.

Hoe laat gaat de wekker 's morgens?
Die gaat maar zelden af omdat we die zelden hoeven te zetten. Wel heb ik schijnbaar een ingebouwde wekker, ik word meestal rond half 9, kwart voor 9 wakker.

Snoozen of direct opstaan?
Als ik de wekker heb gezet, dan is dat direct opstaan en niet blijven liggen.

Slaap je uit in het weekend?
Neen, ik word 7 dagen in de week op hetzelfde tijdstip wakker.

Welke rare dingen doe je in je slaap?
Geen idee, heb mijn man ook nooit horen zeggen dat ik rare dingen doe.

Hoeveel kussens liggen er in je bed?
Vier, twee voor mijn man en twee voor mij. Soms heb ik er ook maar één omdat de andere kussen dan is ingepikt door Paddy Bleu of Diesel Polo.

Wat heb je aan in bed?
In de zomermaanden een shirt en in de wintermaanden een nachtjapon met lange mouwen.

Slaap je met sokken aan in bed?
Neen.

Hoe groot is jouw bed?
1.80 x 2.20 m.

Als ik 's ochtends wakker word, is het eerste dat ik doe...
Mijn bril opzetten.

Droom jij elke nacht?
Niet elke nacht, maar wel vaak.

Wat is jouw grootste droom?
Net zo gelukkig blijven als ik nu al ben met mijn man en katten.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Quote van de Week

Het Lot Van Althilt - Arne Hempenius

Van Uitgeverij EigenZinnig mocht ik dit boek lezen en recenseren. Ik wil ze daar hartelijk voor danken.

Waar gaat het boek over? 
In het jaar 778 wordt het Friese meisje Althilt, dochter van een clanleider, tegen haar zin uitgehuwelijkt aan een haar onbekende man in de Deense handelsplaats Hedeby. Ze raakt verstrikt in een samenzwering, waarvan ze de oorsprong noch de uitkomst kent. Vast staat dat haar leven op het spel staat. In de rauwe mannenwereld, waarin ze zich staande moet houden, reist ze naar verschillende plaatsen in de noordelijke handelsgebieden en ontrafelt beetje bij beetje de aard van het complot.

Door hun handelsgeest en zeemanskunst beheersten de Friezen in de vroege middeleeuwen de huidige Noordzee. Talloze producten, pelzen, Fries laken, graan, bontgekleurde glazen kralen, wapens, granieten maalstenen en veel meer, werden via Hedeby en Dorestad verspreid in alle windrichtingen. Frisia - ofschoon in 778 deel uitmakend van het Frankische rijk - strekte zich uit langs …

Quote van de Week