Boekvraag van de week: Welke boekenapp(s) gebruik je?


Persoonlijk gebruik ik geen boekenapps omdat ik geen boeken op mijn smartphone lees. De letters zijn zo klein dat ik het niet meer kan lezen. Voor de bijdevoetjes onder ons, ik weet het, je kan de tekst ook vergroten, maar dan blijf ik scrollen. Ik lees daarom mijn boeken het liefst op mijn Chromebook, mijn e-reader of, en dat doe ik nog het liefst, lees ik papieren boeken. Maar op een smartphone zul je mij niet zo snel een boek zien lezen. En ik luister ook niet naar boeken, omdat ik de boeken het liefst zelf lees. Pas als ik niets meer kan zien, dan ga ik aan de luisterboeken. Eerder acht ik de kans minimaal. Ik zeg bewust geen 'nooit', want het kan zomaar zijn dat ik er over een tijdje anders over denk.

Welke boekenapp(s) gebruiken jullie?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Knock-Out - Cis Meijer

Het Libertarische Sociaal Contract

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg