Boekvraag van de week: Gebruik je een boekenlegger?


Ik heb een hekel aan ezelsoren in een boek en gebruik dan ook een boekenlegger in de boeken die ik lees, zodat ik weet waar ik ben gebleven. In de loop der jaren heb ik een aardige verzameling boekenleggers verzameld zodat ik steeds van boekenlegger kan wisselen. En af en toe krijg ik een boekenlegger van deze of gene of koop een boekenlegger, want net zoals je nooit genoeg boeken kan hebben, kan je ook nooit genoeg boekenleggers hebben. 😏

Gebruiken jullie een boekenlegger?

Reacties

  1. Ja altijd. Heb ook een hele verzameling aangelegd. Ik koop ze vaak tijdens een vakantie als souvenir.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een aantal boekenleggers waaronder 1 magneet boekenlegger die je mooi om de bladzij heen kan doen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak een wc papiertje gebruik of een stukje keukenrol 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een stapeltje mooie en leuke boekenleggers. De bedoeling is dat ik er een passende bij het boek gebruik. Maar in de praktijk ligt dat stapeltje dan net te ver weg en gebruik ik het dichtstbijzijnde stukje papier als bladwijzer. .. beetje als yoteun dus.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Knock-Out - Cis Meijer

Het Libertarische Sociaal Contract

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg