Boekvraag: Wat vind je van boekkunst?





Persoonlijk heb ik een dubbel gevoel bij boekkunst en dan heb ik het over boeken die voor kunst worden gebruikt waarin men de bladzijdes zo vouwt en snijdt dat je een mooi kunstwerk krijgt te zien. Enerzijds vind ik het zonde van de boeken, maar heb er ergens wat minder moeite mee als de bladzijdes zo zijn gevouwen dat je uiteindelijk een mooi figuur ziet, dan dat er in gesneden, geknipt en geplakt is. Anderzijds vind ik het ook heel erg mooi en knap van de mensen die dat hebben gemaakt. Hieronder heb ik vijf foto's van boekkunst die ik mooi vind geplaatst. De foto's komen van Pinterest waar je nog veel meer kan vinden.

Wat vind jij van boekkunst?










Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg