Verboden Kus - Lizzie Van Den Ham



Waar gaat het boek over? 
Nu de spanning tussen Yvonne en Martijn eindelijk tot uiting is gekomen, is er genoeg stof tot nadenken... en genoeg reden om afstand te nemen voor dingen uit de hand lopen. Maar kunnen ze dat ook?

Bron: bol.com.

Wat vind je van het boek? 
Ondanks het voorspelbare van dit verhaal, zit er ook genoeg spanning in. Je voelt namelijk de spanning tussen Yvonne en Martijn, waardoor je toch verder wilt lezen om te weten hoe het afloopt. Zouden ze betrapt worden? Zouden diegenen die het weten het voor zich kunnen houden? Zouden ze hun gevoelens voor zich kunnen houden als het nodig is? Welke smoes wordt er verzonnen als iemand ze samen zou zien? Dat zijn vragen die je onbewust wel bezig houden als je het boek leest.
Ook dit deel leest weer als een trein. Toch blijf ik erbij (ik zal dat waarschijnlijk bij de overige 3 delen ook wel weer zeggen) dat de delen eigenlijk te dun zijn, dat ze best als één dik boek uitgebracht had kunnen worden met als titel Wanhopig verliefd, zoals deze serie ook heet. En dan in 5 delen, zoals je dat ook ziet met andere soorten boeken. Anderzijds, als je een reading-challenge wilt halen en niet zoveel tijd hebt, dan is dit wel weer mooi. Dan kan je het volgende deel meenemen naar een volgende reading-challenge. ;)

Wat vind je van de cover? 
Net zoals bij het vorige deel, ben ik ook niet te spreken over deze cover, zou ik voor een zoenend stel (ja, ja, dat is dan wel weer goed) een andere achtergrond hebben gekozen. Bijvoorbeeld in de garage uit het verhaal.

Wat vind je van de titel van het boek? 
Die is wel weer goed gekozen.

Wat vind je van de schrijfstijl? 
Lekker vlot en beeldend. Het boek leest als een trein.

Welke persoon vond je het leukst en waarom? 
Net als in het vorige deel, vind ik in dit deel ook Yvonne weer het leukts omdat ze is wie ze is.

En aan wie had je een hekel en waarom? 
Vera, ook al had ze niet zo'n grote rol als in het vorige deel, toch komt ze niet aardig op mij over.

Wat vond je van de locaties in het boek? 
Zoals Harry Jekkers (de 40-plussers kennen hem wel en ja, ik weet het ik word oud 😜) al jaren geleden zong, Oh, Oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen. Het is dus een mooie stad, net als Amsterdam.

Zou je het boek aanraden? 
Als je van mierzoete zwijmelboeken houdt, dan is het een echte aanrader. Hou je er niet van, dan raad ik je aan om iets anders te lezen.

Hoeveel sterren geef je het boek? 
4 sterren.

Ga je het volgende deel ook lezen? 
Ja, want ik ben heel benieuwd naar het vervolg.

Ga je het boek nog een keer lezen? 
Nee, het is leuk om te lezen, maar één keer is genoeg.

Ga je het boek houden of geef je het weg? 
Het is een e-book, dus ik kan het niet weggeven, maar hij wordt wel van mijn e-reader verwijderd.

Houdt 't boek je nog lang bezig nadat je het uit had?
Het boek gaat me nog wel even bezig houden, maar dat komt ook omdat ik ben naar het volgende deel.

Ga je vaker een boek van deze auteur lezen? 
Absoluut, want Lizzie schrijft lekker vlot.






Koop bij bol.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg