Verboden Liefde - Lizzie Van Den Ham



Waar gaat het boek over? 
Als Yvonne Brandsma aan haar laatste jaar VWO begint, kan ze nog niet vermoeden dat ze op het Thorbecke College haar grote liefde tegen het lijf zal lopen... en dat die grote liefde haar docent zal blijken te zijn.

Bron: Kobo.

Wat vind je van het boek? 
Lekker vlot geschreven. Het boek heb je zo uit en is dan ook een lekker tussendoortje of een mooi boek voor als je een reading challenge wilt halen. Ook is het een heerlijk boek als je in de put zit en je je weer goed wilt voelen. Het verhaal is ontzettend voorspelbaar, maar dat is in dit geval niet erg. Dit is het soort boek waarbij het niet erg is dat er niet zoveel gebeurt, niet zoveel spanning in zit.
Wel hoop ik dat de volgende delen meer bladzijdes hebben, anders is het jammer dat het niet één dik boek is geworden. Anderzijds, nu heb je wat om naar uit te kijken als je wilt weten hoe het verder gaat. 😉

Wat vind je van de cover? 
Ik had eerlijk gezegd voor een andere cover gekozen. Ik zou voor de scene op de dansvloer zijn gegaan en nu verklap ik waarschijnlijk al teveel. Sorry, maar dat vind ik een beter cover.

Wat vind je van de titel van het boek? 
Die past daarentegen wel bij het boek.

Wat vind je van de schrijfstijl? 
Het is, zoals gezegd, lekker vlot geschreven. Het boek leest lekker weg.

Welke persoon vond je het leukst en waarom? 
Yvonne, omdat ze zo herkenbaar is voor veel meiden.

En aan wie had je een hekel en waarom? 
Vera, omdat ze geen humor heeft en gemeen is.

Wat vond je van de locaties in het boek? 
Die is schitterend.

Mooie quote in het boek: 
Martijn was als de zee, elke keer als hij haar benaderde, liet hij iets achter, veranderde hij haar vorm, beroerde hij haar zoals het zeewater op het strand.

Zou je het boek aanraden? 
Als je van op en top romantiek houdt, dan kan ik je het boek zeker aanraden.

Hoeveel sterren geef je het boek? 
4 sterren.

Ga je het volgende deel ook lezen?
Ja, die ga ik ook lezen. Ik ga er morgen in beginnen en misschien lees je morgenavond wel mijn recensie van het volgende deel.

Ga je het boek nog een keer lezen? 
Nee, één keer vond ik genoeg.

Ga je het boek houden of geef je het weg? 
Het is een e-book, dus ik kan hem niet weggeven, maar ik ga hem wel verwijderen van mijn e-reader.

Houdt 't boek je nog lang bezig nadat je het uit had?
Het boek gaat me, denk ik, niet lang bezig houden.

Ga je vaker een boek van deze auteur lezen? 
Absoluut!


Mocht je een Kobo-account hebben, dan kan je het boek hier gratis downloaden.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg