Verboden Passie - Lizzie Van Den Ham




Waar gaat het boek over? 
Het wordt steeds lastiger voor Yvonne en Martijn om op school net te doen alsof er niets tussen hen speelt. Intussen leert Yvonne ook het dochtertje van Martijn wat beter kennen, en wordt het ook steeds moeilijker om de ex van Martijn te ontlopen...

Bron: bol.com.

Wat vind je van het boek? 
Ook dit deel is lastig weg te leggen. Je wilt verder lezen, je wilt weten hoe het verder gaat, weten of Martijn & Yvonne blijft lukken om toneel te spelen als het moet zodat niemand weet wat er tussen hen is.
Ik vind wel dat het dochtertje van Martijn voor haar leeftijd te bijdehand. Als ze hadden gezegd dat ze 8 jaar was, dan had ik dat ook geloofd vanwege haar opmerkingen.
Ondanks dat het af en toe ongeloofwaardig is is het wel een boek dat je, zoals gezegd, niet weg kan leggen. Ik ben dan ook heel benieuwd naar het laatste deel.

Wat vind je van de cover? 
Die past er dit keer bij.

Wat vind je van de titel van het boek? 
Die is goed gekozen, want het geeft duidelijk weer waar dit deel over gaat.

Wat vind je van de schrijfstijl? 
Die is vlot en beeldend.

Welke persoon vond je het leukst en waarom? 
Nora, ondanks dat ik haar te bijdehand vind voor haar leeftijd, vind ik haar toch een leuk kind die voor mijn gevoel niet iedereen even aardig vindt, maar als ze je mag, dan kan je waarschijnlijk geen kwaad meer doen bij haar.

En aan wie had je een hekel en waarom? 
Akkermans, omdat hij een vreselijke leraar is. Hij doet me denken aan een van mijn leraren op de LHNO, die kon ook zo tekeer gaan.

Wat vond je van de locaties in het boek? 
Ik wil ook een keer naar Parijs.

Zou je het boek aanraden? 
Net zoals de vorige delen kan ik je dit deel ook aanraden als je van romantiek houdt. Dit deel is overigens niet geschikt voor jongere lezers.

Hoeveel sterren geef je het boek? 
4 sterren.

Ga je het volgende deel ook lezen? 
Ja, en dat is dan tevens het laatste deel. Als het meezit, dan kan je daar morgenavond een recensie over lezen.

Ga je het boek nog een keer lezen? 
Nee, het was leuk om te lezen, maar één keer is genoeg.

Ga je het boek houden of geef je het weg? 
Het is een e-book, dus ik kan het boek niet weggeven, maar ik ga hem verwijderen van mijn e-reader.

Houdt 't boek je nog lang bezig nadat je het uit had?
Het boek gaat me nog zeker tot morgen bezig houden, tot ik weet hoe het einde is.

Ga je vaker een boek van deze auteur lezen? 
Ja, dat ga ik zeker.

Website van de uitgever:
Dutch Venture Publishing





Koop bij bol.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Knock-Out - Cis Meijer

Het Libertarische Sociaal Contract

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg