Verboden Verlangen - Lizzie Van Den Ham



Waar gaat het boek over? 
Nu Yvonne en Martijn echt iets met elkaar hebben, duurt het niet lang voor ze een Valentijnsdate inplannen... maar dan gooien roddels op school bijna roet in het eten. Lukt het ze om hun liefde voor elkaar geheim te houden?
Bron: bol.com.

Wat vind je van het boek? 
Normaliter is het zo dat de volgende delen steeds minder worden of te saai/langdradig etc., maar dat gaat voor deze serie absoluut niet op. Het wordt eerder steeds spannender en leuker. Je zit af en toe echt op het puntje van je stoel en steeds afvragend of dat wel goed blijft gaan. Je wilt steeds verder lezen, je bent benieuwd hoe het verder gaat lopen. Het boek eindigd ook nu weer met een cliffhanger dat je eigenlijk gelijk door wilt naar het volgende deel.

Wat vind je van de cover? 
Mooi, maar wederom (ja, ja, ik val in herhaling, ik weet het 😏) had ik voor een andere achtergrond gekozen. Bijvoorbeeld in het besproken hotel.

Wat vind je van de titel van het boek? 
Die is goed gekozen, het laat zien waar het over gaat.

Wat vind je van de schrijfstijl? 
Lekker vlot en beeldend.

Welke persoon vond je het leukst en waarom? 
Ook in dit deel ga ik weer voor Yvonne omdat ze gewoon leuk is en voor velen wat herkenbaars heeft.

En aan wie had je een hekel en waarom? 
Mats, maar kan nu niet zeggen waarom, daarvoor moet je het boek maar gaan lezen.

Wat vond je van de locaties in het boek? 
Den Haag en Amsterdam blijven mooie plaatsen.

Zou je het boek aanraden? 
Als je van op en top romantiek houdt en het niet erg vindt dat het soms gepasioneerd is, dan kan ik het boek je aanraden. De jongere lezers zullen nog even moeten wachten tot ze een jaar of 17 zijn. 😉

Hoeveel sterren geef je het boek?
4 sterren.

Ga je het volgende deel ook lezen? 
Ja, want ik ben heel benieuwd naar het vervolg. Dit deel eindigde zo, dat je nieuwsgierig wordt na hoe iets gaat aflopen.

Ga je het boek nog een keer lezen? 
Nee, één keer is genoeg.

Ga je het boek houden of geef je het weg? 
Het is een e-book, dus ik kan het boek niet weggeven, maar het boek ga ik wel verwijderen van mijn e-reader.

Houdt 't boek je nog lang bezig nadat je het uit had?
Dit boek gaat me sowieso tot morgen bezig houden, tot ik weet hoe het verder gaat.

Ga je vaker een boek van deze auteur lezen? 
Absoluut, want ze schrijft echt leuk.

Website van de uitgever:
Dutch Venture Publishing





Koop bij bol.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg