Ruimte tekort


Deze foto vond ik op Pinterest
Wat een leuk idee om met boeken die je uit hebt en niet meer wilt lezen een toog te maken. 
Helaas komen wij ruimte tekort en vrees dat mijn man dat ook niet echt een goed idee vindt, maar dat terzijde. Ik zou dan de boeken wel anders leggen, met de titels naar buiten in plaats van naar binnen waardoor je de titels dan ziet. 
Als we in een grote villa of in een paleis hadden gewoond was dat een mooie ingang naar de leeshoek geweest. Zo'n heerlijke leeshoek met lekker veel boekenkasten vol met boeken en tijdschriften, een heerlijke bank met kussens en een deken voor de koude dagen om op te liggen. Met een paar heerlijke stoelen waar je in kunt zitten lezen. Paar mooie leeslampjes erbij en een tafel waar je 's avonds een glas wijn en overdag een kop thee of cappuccino met wat lekkers op kunt zetten. Klaar is de leeshoek die uiteraard uitkijkt op een mooie tuin of op de zee.
Helaas.... het blijft bij dromen want wij wonen niet in een villa of paleis, maar wel een heerlijke droom. 

Reacties

  1. Niet de titels naar buiten, het zou je in de verleiding kunnen brengen om .... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je zou een extra bank kunnen maken van de boeken. Heb ik dacht ik ooit eens gedeeld op G+ lang geleden. Maar dan kan je altijd wel een andere kleurtje kunnen creëren aan je interieur.En je hebt je eigen leesbank met voldoende keuze.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Knock-Out - Cis Meijer

Het Libertarische Sociaal Contract

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg