Winters Paradijs - Sarah Morgan



Waar gaat het boek over? 
Ooit was Kayla Green gek op Kerstmis. Tegenwoordig gaat ze tijdens de feestdagen liever aan het werk, in de hoop dat ze zo ongemerkt voorbijgaan. Als haar baas haar vraagt naar Vermont af te reizen voor een nieuwe opdracht, springt ze bijna een gat in de lucht. Dit is het perfecte excuus om de kerst te ontvluchten! Jackson O'Neil gaat zijn uiterste best doen om vakantieoord Snow Crystal - dat al generaties lang in bezit van zijn familie is - van de ondergang te redden, maar hij heeft er een hard hoofd in. Pas met de komst van pr-expert Kayla Green gloort er weer hoop voor het resort. Dat er tussen hen genoeg vonken overspringen om alle kerstverlichting in Vermont te laten branden, is een onverwacht cadeautje. Zo doeltreffend als Kayla is in haar werk, zo onzeker is ze in de omgang met Jackson. Hij maakt een verlangen in haar wakker dat ze had gedacht nooit meer te zullen voelen, maar dat ook pijnlijke herinneringen oproept. En toch... gloeit er een sprankje hoop. Is het mogelijk dat de vrouw die niet meer in Kerstmis gelooft, er nu toch door wordt betoverd?

Bron: bol.com.

Wat vind je van het boek? 
Het is een heel leuk boek dat lekker weg leest. Echt een boek voor de Kerst, maar ook leuk als je op een ander moment in het jaar je even wilt onderdompelen in kerstsfeer en romantiek.

Wat vind je van de cover? 
Die past echt bij het boek.

Wat vind je van de titel van het boek? 
Die is echt goed gekozen, want je waant je in het boek in een winters paradijs.

Wat vind je van de schrijfstijl? 
Het is heel erg vlot geschreven. Heel af en toe was er een moment dat ik zoiets had van dat is te langdradig, maar dat is, zoals gezegd, maar heel af en toe.

Welke persoon vond je het leukst en waarom? 
Elizabeth, omdat ze een warme, begripvolle vrouw is die niet oordeelt.

En aan wie had je een hekel en waarom? 
De ouders van Kayla, omdat die haar jeugd hebben verpest.

Wat vond je van de locatie(s) in het boek? 
Ik wil er heen en het met eigen ogen zien, zo mooi lijkt die omgeving me.

Mooie quote in het boek: 
We worden gevormd door wat we meemaken.

Zou je het boek aanraden? 
Absoluut!

Hoeveel sterren geef je het boek? 
4 sterren.

Ga je het boek nog een keer lezen? 
Waarschijnlijk wel.

Ga je het boek houden of geef je het weg? 
Het is een e-book, dus ik kan het niet weggeven, maar ik ga hem niet verwijderen van mijn e-reader.

Ga je de verfilming bekijken? 
Voor zover ik weet is er (nog) geen verfilming, maar mocht die ooit komen, dan ga ik die niet kijken, maar ik weet zeker dat het een kerstklassier wordt, want het heeft alle ingrediënten daarvoor.

Houdt 't boek je nog lang bezig nadat je het uit had?
Ik heb het net uit, maar ik verwacht wel dat die me nog wel even bezig zal houden.



  Koop bij bol.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Knock-Out - Cis Meijer

Het Libertarische Sociaal Contract

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg