1000 Vragen aan jezelf - vraag 4: Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?



Ik doe sinds vorige week voor het eerst mee met een leesclub. 
Op Hebban kon je je onlangs opgeven om een boek, in dit geval Scoop! van Iris Houx (een echte aanrader), te lezen voor de leesclub en ik ben een van de gelukkige uitverkorenen. Dat boek wilde ik heel erg graag lezen en in een opwelling had ik mij opgegeven. Had niet gedacht dat ik een van de uitverkorenen zou zijn, want zo bijster goed vond ik mijn reden om dat boek te lezen nou ook weer niet, maar zoals gezegd, ik ben er superblij mee dat ik het boek mag lezen.

Ik dacht steeds dat een leesclub niets voor mij zou zijn (vraag me niet waarom), maar ik vind het heel erg leuk. Het is leuk om met anderen over het boek te praten en je mening te geven over de hoofdpersonen. Of je jezelf in een van de hoofdpersonen herkent, wat je van de verhaallijn vind enz.
Het is ook leuk dat iris (had ik al gezegd dat ze de schrijfster is van Scoop!?) soms antwoord geeft en dat je haar vragen kan stellen waar ze antwoord op geeft.

Ik ga vanaf nu vaker meedoen met een leesclub, want zoals gezegd, ik vind het echt heel erg leuk en gezellig.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg