Boekvraag van de Week: Wat is jouw goede voornemen op boekengebied?



Ik wens iedereen een heel gelukkig 2019. Dat er ook in het nieuwe jaar maar veel gelezen mag worden.
Net als in 2018 hoop ik ook in 2019 weer minstens 160 boeken te gaan lezen. Stiekem een extra vraag; hoeveel boeken hopen jullie te gaan lezen?

Nu naar de echte boekvraag: mijn goede voornemen is dat ik ook in 2019 weer een heleboel mensen aan het lezen krijg en dat ze de boeken die ik heb gerecenseerd ook gaan lezen. Het zou mooi zijn als diegenen die nu roepen dat lezen niets voor ze is, toch gaan lezen mede dankzij een van de boeken die ik heb gerecenseerd of door mijn enthousiasme over lezen.

Wat is jullie goede voornemen op boekengebied?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg