Boekvraag van de week: Wat is jouw favoriete boek?


Dit keer een vraag waar ik eigenlijk stiekem een hekel aan heb omdat er zoveel boeken zijn die ik goed vind, maar heb toch besloten om die te stellen.
Als je mij deze vraag stelt, dan geef ik, sinds ik het boek heb gelezen, aan dat De vergeten tuin van Kate Morton mijn favoriete boek is. Het is een boek die zowel in het heden als in het verleden speelt en die uiteindelijk samen komen. Het is op zo'n mooie manier geschreven. Dit is zo'n boek die je enerzijds het liefst in één keer uit wil lezen, anderzijds wil je er ook lang over doen omdat je anders te snel afscheid moet nemen van de hoofdpersonen. Het is zo'n boek waarin heel veel gebeurd en eindigt met een plot die je niet aan ziet komen.
Uiteraard heb ik nog veel meer favoriete boeken, maar dit is er één van.

Wat is jouw favoriete boek?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg