Boekvraag van de week: Leen je wel eens boeken uit?


In het verleden leende ik wel eens boeken uit en werd dan negen van de tien keer teleurgesteld. Of ik kreeg het boek heel erg gehavend terug of ik moest er tijden achteraan om het boek weer terug te krijgen. Op een gegeven moment was ik er zo klaar mee, dat ik heb besloten om geen boeken meer uit te lenen. Ik weet dat het heel erg egoïstisch klinkt, maar ik wil gewoonweg niet meer het risico lopen om een boek gehavend terug te krijgen of helemaal niet meer terug te krijgen. Daar zijn de boeken mij te dierbaar voor. Ik geef het boek weg of ik hou het boek, maar een tussenweg van uitlenen is er niet meer bij.

En jullie? Lenen jullie wel eens boeken uit?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg