Boekvraag van de week: Welk boek vind je verschrikkelijk?


Iedereen heeft wel een of meerdere boeken die hij verschrikkelijk vindt, boeken waarvan je vindt dat de auteur zijn tijd beter had kunnen besteden. Persoonlijk heb ik dat gelukkig niet vaak. Wel heb ik het soms dat ik niet door boeken heen kom, maar dat wil niet zeggen dat ik ze echt verschrikkelijk vind. Als ik er niet doorheen kom, dan leg ik ze weg of, als ik vermoed dat ik er in de toekomst ook niet door kom, geef ik ze weg.
Het boek dat ik echt een draak van een boek vind is Verslaafd aan liefde van Jan Geurtz. Je kan merken dat hij zelf problemen in de liefde heeft en wil anderen aanpraten dat echte liefde niet bestaat en dat het geoorloofd is om vreemd te gaan. Bij tijd en wijle moest ik moeite doen om niet in slaap te vallen, daarnaast ergerde ik me heel erg aan zijn opvattingen. Het was een e-boek en jullie zullen begrijpen dat ik die heb verwijderd. Geloof me, dat doe ik dus maar zeer zelden met e-books, meestal mogen ze op mijn Chromebook blijven staan.

Welk boek vinden jullie echt verschrikkelijk?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg