Boekvraag van de week: Heb je de boeken op kleur gesorteerd staan of lekker door elkaar in de boekenkast?


De boeken staan bij ons op genre in de boekenkast, maar niet op kleur. Er staan wel een aantal boeken met dezelfde kleur naast elkaar, maar dat is toeval en kan later weer veranderen als ik er een nieuw boek tussen plaats die een andere kleur heeft. Ik heb er wel eens aan zitten denken om de boeken op kleur te plaatsen, maar buiten dat het heel veel werk is, we hebben namelijk nog al wat boeken, vind ik het eigenlijk zoals we het nu hebben staan mooier. Op kleur zou ik het toch wat saaier vinden, maar bij anderen vind ik het juist wel leuk, maar dat heb ik wel vaker met dingen. Dan zie ik iets bij een ander en vind het erg leuk staan, maar als ik het in gedachten bij ons thuis probeer te plaatsen, dan is het lang zo mooi niet als bij die ander. Ligt natuurlijk ook meestal aan de indeling van het huis en de stijl, dan zou je soms alles moeten veranderen als je het ongeveer hetzelfde wilt hebben en dat wil ik niet. Ik geniet er wel van als ik bij een ander ben en geniet weer van wat we hebben als we thuis zijn, want daar ben ik dan weer heel erg blij mee.

Hebben jullie de boeken op kleur in de boekenkast staan of ook lekker gemengd?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Knock-Out - Cis Meijer

Het Libertarische Sociaal Contract

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg