Boekvraag: Hoeveel boeken heb jij?


Even een huishoudelijke mededeling; vorige week was de laatste Boekvraag van de Week. Vanaf deze week zullen er nog wel wekelijks, het kan zijn dat er soms een week of meer wordt overgeslagen door omstandigheden of omdat ik even geen boekvraag weet te verzinnen, boekvragen gesteld worden, maar plaats ik ze niet meer als Boekvraag van de Week. Op de plek bovenaan, waar de Boekvraag van de Week altijd stond, staat vanaf deze week weer Boek van de Week zoals dat in het verleden ook altijd was.

Dan nu naar de boekvraag:
Ik heb nul luisterboeken, want die trekken me (nog) niet. Mochten mijn ogen ooit zo slecht zijn, dat ik niet meer zou kunnen lezen, wat hopelijk nooit zal gebeuren, dan wil ik wel denken aan luisterboeken, maar voor die tijd denk ik niet. Wat de e-books en papieren boeken aangaat ben ik een paar jaar geleden al gestopt met tellen. Ik heb zoveel boeken en e-books, dat ik wel een paar uurtjes zoet ben met tellen. Ze zijn inmiddels ontelbaar zullen we maar zeggen.

Hoeveel boeken heb jij?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg