Boekvraag: Lees je de boeken op volgorde van laatst gekocht of net waar je op dat moment zin in hebt?



Persoonlijk lees ik altijd boeken op volgorde van aankoop. Sinds ik boeken mag recenseren voor auteurs en uitgevers, lees ik die met voorrang en soms lees ik een boek tussendoor omdat de uitgever of auteur daarom heeft gevraagd of omdat het een boek is die ik mag recenseren voor mijn pagina op Lees Magazine van bol.com. Daarna lees ik de gewonnen boeken op volgorde van dat ik het heb gewonnen en dan de boeken die ik gekocht heb. 

Lees jij de boeken op volgorde van dat je de boeken hebt gekocht of kies je een boek uit je boekenverzameling waar je net op dat moment zin in hebt?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg