Boekvraag: Doe jij mee met leesmarathons?




Persoonlijk zal ik niet snel meedoen aan een leesmarathon, hoe aanlokkelijk het enerzijds ook klinkt.  Anderzijds lijkt het me ook ergens stressvol ook al is dat niet de bedoeling en kan je meestal in je eigen tempo lezen. Daarnaast gun ik mij de tijd er ook niet voor en weet ik zeker dat mijn man er niet blij mee zal zijn als ik alleen nog maar hele dagen ga lezen en verder niets anders, ook al is dat maar voor een korte periode. Ik lees al dagelijks heel veel en als ik dan ook nog aan zo'n marathon mee zou doen, dat wordt dan toch wel teveel van het goede. Toch kan ik me wel voorstellen dat mensen er aan mee doen en er ook lol aan beleven. Laat mij maar in mijn eigen tempo, die al redelijk snel is, lezen, daar voel ik mij het beste bij.

Doe jij mee met leesmarathons?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg