Gelezen op Libelle: Nederlanders willen meer lezen, met deze tips moet dat lukken



Op Libelle las ik dat Nederlanders meer willen lezen, maar dat ze vanwege tijdtekort niet of nauwelijks lezen. Nu herken ik persoonlijk het tijdtekort wel, maar dat is meer omdat ik soms misschien wel te veel tijd besteed aan lezen en online bezig zijn, waardoor ik mijzelf weinig tijd gun om ook andere dingen te doen die ik ook wil doen. Iets met prioriteiten stellen of zo. Dat laatste geldt eigenlijk ook voor de mensen die graag meer willen lezen. Nu heb ik op dit blog al vaker een link met tips om meer te lezen geplaatst en zou je denken dat inmiddels alle tips wel zijn genoemd, maar op Libelle las ik onlangs Nederlanders willen meer lezen, met deze tips moet het lukken en daar staan de welbekende tips, maar er staat ook een tip die niet vaak genoemd wordt. Daarbij is het niet erg om er af en toe weer even aan herinnerd te worden dat je meer tijd aan lezen kan besteden dan je denkt en hoe je dat kan doen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg