Mooie quote van Paul Sweeney



Foto komt van pixabay.

Met onderstaande quote van Paul Sweeney, die ik op Pinterest vond, ben ik het helemaal mee eens. Ook ik heb vaak dat ik het jammer vind dat ik afscheid moet nemen van de personages in een boek. Soms doe ik extra lang over de laatste pagina's van een boek, omdat ik nog geen afscheid wil nemen van de personages, ook al wil ik weten hoe het verhaal eindigt, maar het afscheid stel ik ook graag uit. Als ik eenmaal het boek uit heb, dan voelt het dubbel; aan de ene kant ben ik blij dat ik weet hoe het verhaal is geëindigd, maar aan de andere kant voel ik ook een soort gemis, een soort verdriet, omdat ik afscheid heb genomen van de personages. Veel personages blijven in mijn hart zitten en na jaren kan ik me ze nog herinneren.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg