Gelezen op Margriet: Kan lezen stress verminderen? Zo zit dat


Foto komt van pixabay.

Op Margriet las ik onlangs het artikel Kan lezen stress verminderen? Zo zit dat. Persoonlijk kan ik het alleen maar eens zijn met wat er genoemd wordt over lezen. Het is dan ook een interessant artikel om te lezen. Zelf merk ik dat ik minder gestrest ben als ik heb gelezen, dan ben ik over het algemeen een stuk rustiger dan voordat ik ging lezen, als ik op dat moment stress had. Vaak heb ik ook geen stress als ik ga lezen, maar dan wil ik wel graag lezen, omdat ik dat nu eenmaal leuk vind om te doen, om even alles om me heen te vergeten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg