Gelezen op MAX Vandaag: Een paperback boek lezen, zonder de rug te knakken? Zo lukt dat


Foto komt van pixabay.

Persoonlijk heb ik er geen moeite mee als je aan de rug van een boek kunt zien als het boek is gelezen, maar ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die daar wel moeite mee hebben en het liefst willen dat het boek er ongelezen uit blijft zien, ook al heeft men het boek gelezen. Zelf lukt het me alleen met de wat dunnere paperbacks, maar zo te dikker de paperback, zo te lastiger het wordt om al dan niet per ongeluk de rug te knakken. Gelukkig zijn er altijd mensen die daar tips voor hebben. Op MAX Vandaag kun je lezen hoe je een paperback kunt lezen zonder de rug te knakken. Of het werkt, daar moet ik jullie het antwoord op schuldig blijven, want ik heb de tip nog niet uitgeprobeerd en ik weet niet of ik de tip ooit ga uitproberen. Mocht iemand van jullie de tip hebben uitgeprobeerd, schroom dan niet om het in een reactie hieronder te laten weten. Het is altijd leuk voor anderen om te lezen hoe de ervaringen van anderen zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg