Gelezen op Flow: Geen tijd om een boek te lezen? Zo lukt het wel!



Foto komt van pixabay.

Een onderwerp waar ik al vaker links over heb gedeeld en ik denk dat ik dat eens in de zoveel tijd blijf doen, omdat er altijd mensen zullen blijven bestaan die wel meer willen lezen, maar niet weten hoe, terwijl je er eigenlijk niet veel tijd voor hoeft vrij te maken, want elke dag een bladzijde in een boek lezen is ook elke dag even iets lezen. Het voordeel is dat je daardoor extra lang over een boek doet, maar dat terzijde. Persoonlijk ken ik het probleem ook wel, maar dat heb ik gelukkig niet elke dag, de meeste dagen lukt het me wel om een uur of langer te lezen, maar er zijn ook dagen dat ik door omstandigheden geen tijd voor lezen kan maken. Hoewel... dan probeer ik toch, al is het onder het eten, mits het geen bloederig verhaal is, een of meer bladzijdes te lezen. Laat ik het zo zeggen... er kan wel een dag zijn dat ik niet lees, maar geen twee dagen of meer achter elkaar. Bijna elke dag lees ik wel een of meer bladzijden. 
Mocht je toch ook meer willen lezen, of weer willen gaan lezen, dan kun je op Flow lezen hoe het je wel lukt om tijd vrij te maken voor lezen. Als je het artikel leest, zul je beseffen dat het inderdaad niet veel moeite kost om tijd te maken voor lezen. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg