Gelezen op IsGeschiedenis: HOE DE ZWARTE BEER WINNIE EEN BOEKPERSONAGE WERD



Winnie de Poeh... er zullen maar heel weinig mensen zijn die nog nooit van die lieve en wijze knuffelbeer hebben gehoord. Er zijn veel boeken over geschreven, veel films mee gemaakt en ook op merchandise gebied is er genoeg te krijgen met deze beer en zijn vriendjes als afbeelding en als knuffel. Op IsGeschiedenis kunnen jullie de geschiedenis van deze beer lezen. Er staan een aantal feiten in die niet of nauwelijks bekend zijn en daarom alleen al is het stuk heel leuk om te lezen. Persoonlijk vind ik de verhalen die over en met Winnie de Pooh zijn geschreven heel leuk, maar de horror versie laat ik aan me voorbij gaan, ik wil de beroemde beer liever als lief, leuk, aardig en wijs in mijn gedachten houden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg