Gelezen op StoerLeesVoer: Alle boeken Dolfje Weerwolfje - een duidelijke verzamelblog



Er zullen maar weinig mensen zijn die nog nooit van Dolfje Weerwolfje hebben gehoord. De boekenserie van Paul van Loon. Veel kinderen zijn ermee opgegroeid en sommigen zijn inmiddels zelf ouder van een kind en vertellen hun kinderen de verhalen van Dolfje Weerwolfje. Wist je dat er heel veel boeken zijn van Dolfje Weerwolfje? Het zijn er meer dan veel mensen zullen denken. Ik wist dat niet, tot ik onlangs op StoerLeesVoer een blog erover las. Ik wist wel dat er een aantal boeken met Dolfje Weerwolfje waren, maar dat er zoveel zijn (zie de blog op StoerLeesVoer) wist ik niet. Jullie wel? Ik ben er ook niet mee opgegroeid, want ik was 24 of 25 lentes toen het eerste boek over Dolfje Weerwolfje verscheen en had toen niet de behoefte om die boeken te lezen, maar ken de boeken wel van vrienden die kinderen hebben en die boeken hebben. Inmiddels ben ik er wel benieuwd naar, want als er zoveel boeken over Dolfje Weerwolfje geschreven zijn, wordt het wel eens tijd om minstens één boek ervan te gaan lezen, maar dan moet ik die wel eerst kopen. Ach, wie weet wat de toekomst nog brengt. Voorlopig ga ik eerst andere boeken, die liggen te wachten om gelezen te worden, recenseren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg