Gelezen op Flow: 3 PRIMA REDENEN OM EEN SAAI BOEK NIET UIT TE LEZEN


Veel mensen zullen het wel kennen; boeken waar je maar niet doorheen komt, boeken waarbij je je steeds laat afleiden, omdat je eigenlijk niet verder wilt lezen. Ook ik ken dat. Ik heb ook wel eens een boek weggelegd en inmiddels weggedaan, omdat ik er niet doorheen kwam. Met recensieboeken bijt ik wel door en lees ik het boek uit, maar ik ben dan ook eerlijk in de recensie waarom ik niet door het boek kwam. Gelukkig gebeurt het maar heel weinig dat ik saaie recensieboeken lees, over het algemeen krijg ik alleen maar mooie en interessante boeken te lezen en ben ik dus blij met de boeken. Mocht je nu zelf toch een boek hebben waar je niet doorheen komt, dan kun je op Flow drie prima redenen lezen waarom je een saai boek niet hoeft uit te lezen. Ik sta er volledig achter.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg