De Goodreads tag


Ik kwam deze tag tegen op OH MY BOOK en vind dat een leuke tag om aan mee te doen. Ik weet het, dat zeg ik van elke tag die ik hier plaats, maar het zijn dan ook stuk voor stuk leuke tags. 

1. Wat was het laatste boek dat je als 'gelezen' hebt gemarkeerd?
Wild van Cheryl Strayed, de recensie daarvan kan je hier vinden. Mocht ik het vergeten te zijn te melden dat het boek een echte aanrader is, dan bij deze (nogmaals) het is een echte aanrader.

2. Wat ben je momenteel aan het lezen?
Ik wist het van Chantal van Gastel. Heb al 31% van het boek uit. Kan eigenlijk niet wachten om verder te lezen, maar dan is het boek ook weer snel uit en dat wil ik ook weer niet. Komt de boekenwurmen vast niet bekend voor. ;)

3. Welk boek heb je als laatste aan je 'To-Read' lijst toegevoegd?
60 Dagen van Gillian King. Die heb ik ook al op mijn e-reader staan, maar er zijn eerst een aantal andere boeken die ik voor dat boek wil lezen.

4. Wat is het volgende boek dat je wilt gaan lezen?
Winter Romance van Elly Koster. Die had ik rond afgelopen Kerst op haar blog gewonnen, maar was er niet eerder aan toegekomen om die te lezen.

6. Gebruik je het sterrensysteem boeken te beoordelen?
Ja, die gebruik ik.

7. Heb je een Wish-list?
Eigenlijk gebruik ik die To-Read lijst ook als wish-list, maar daar staan lang niet alle boeken op die ik wil lezen, dat zijn er nog veel meer. Mijn leven is waarschijnlijk te kort om alle boeken te lezen. Ook dat zal de echte boekenwurm vast niet bekend voor komen. ;)

8. Welke lijsten gebruik je op Goodreads?
De standaard lijsten.

9. Wie zijn je favoriete Goodreads auteurs?

10. Ben je lid van een groep? 
Ja, van o.a. De Boekendoos, Netherlands en Leesclub de Boekenworm. Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk zelden in die groepen te vinden ben.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg