Boekvraag van de week: Waar gaat jouw voorkeur naar uit?


Persoonlijk lees ik het liefst een papieren boek omdat je dan letterlijk de bladzijdes kan omslaan, de geur van een papieren boek zo heerlijk is, zeker als die net nieuw is, je een mooie boekenlegger erin kan leggen en je weet dat je een echt boek in de hand hebt. Soms vind ik een e-reader wel makkelijk, zoals bijvoorbeeld als je op vakantie gaat. Dat scheelt toch een paar kilo en ruimte in je koffer of tas. 
Luisterboeken zal ik pas gaan luisteren als ik niets meer kan zien.

Nu is mijn boekvraag voor deze week aan jou: waar gaat jouw voorkeur naar uit? Een papieren boek, een e-reader of een luisterboek?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg