Boekvraag van de week: Welke auteur zou je wel eens willen ontmoeten?


Mede dankzij Lees Magazine van bol.com, waar ik een van de recensenten van ben, heb ik al diverse auteurs mogen ontmoeten en mogen spreken, maar er zijn nog genoeg auteurs die ik graag zou willen ontmoeten en spreken. Hier volgt dan ook mijn top 5 in willekeurige volgorde. Er zijn uiteraard nog veel meer auteurs die ik wel eens wil ontmoeten, maar dan wordt dit blogbericht zo lang, dat jullie uiteindelijk vast al naar een andere site zijn gesurft, om maar even met een deel van mijn blognaam te spreken. ;)


  1. Santa Montefiore
  2. Remco Campert
  3. Simone van der Vlugt
  4. Jill Mansell
  5. Mo Hayder

Welke auteur zou jij wel eens willen ontmoeten?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg