Boekvraag: Als je een boek uit hebt, lees je direct daarna een ander boek of wacht je daarmee?


Persoonlijk lees ik nooit een ander boek direct nadat ik een boek uit heb. Ik begin pas de volgende dag aan een ander boek omdat ik het boek, dat ik net uit heb, wil laten bezinken, ook als ik daarna een recensie heb geschreven. En het maakt niet uit of het een heftig boek was of een feelgood boek, ik wil er gewoon nog niet direct afstand van doen door gelijk een volgend boek te gaan lezen. Ik wil daar nog even van nagenieten en over nadenken als het een boek is dat tot denken aanzet. Even, zoals gezegd, laten bezinken.

Lees jij direct, nadat je een boek uit hebt een ander boek of wacht je ook nog even daarmee?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Knock-Out - Cis Meijer

Het Libertarische Sociaal Contract

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg