Boekvraag: Lees je leesfragmenten voordat je besluit dat je een boek wil kopen?



Ik lees zelden tot nooit leesfragmenten van een boek voordat ik besluit of ik het boek wil lezen omdat ik weet dat ik het boek dan toch wil lezen. Door de tekst op de achterkant weet ik of ik een boek wil lezen of niet. Een heel enkele keer spreekt de titel of cover van een boek mij zo aan dat ik niet eens meer naar de tekst op de achterkant kijk, maar meteen besluit dat ik het boek wil lezen en meestal blijkt het dan inderdaad een goed boek te zijn. Dus nee, ik lees, zoals gezegd, zelden tot nooit leesfragmenten van een boek voor ik besluit of ik het boek koop of niet.

Lees jij leesfragmenten voordat je besluit dat je een boek wil kopen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg