Quote van de Week



Dit was de laatste Quote van de Week. Vanaf volgende week zondag ga ik elke zondag iets plaatsen dat met boeken te maken heeft. Je kan dan van alles verwachten, zoals bijvoorbeeld een boekwinkel die ik in het zonnetje zet, een knutselidee voor een boekenlegger, een boekenblog/site die ik in het zonnetje zet, een site van een auteur of een uitgeverij die ik in het zonnetje zet, enzovoort. Kortom; ik ga jullie elke week verrassen en ja, het kan soms voor komen dat ik toch af en toe een quote voor die week plaats. Ik zou zeggen laat jullie elke week verrassen en blijf de boekrecensies lezen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg