Gelezen op Libelle: Meer lezen in 2023? Met deze tips krijg je dat voor elkaar



Op Libelle las ik Meer lezen in 2023? Met deze tips krijg je dat voor elkaar. Het zijn tips waar iedereen wat aan heeft, ook de fanatieke lezer die veel leest, maar zich (soms) gedwongen voelt om meer te lezen dan hij of zij wil. Bij de tip over teveel druk op lezen leggen kan ik het alleen maar eens zijn met wat de auteur van dit bericht heeft geschreven. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik mijzelf ook wel eens teveel druk opleg, maar er iedere keer al snel achter kom dat ik dat beter niet kan doen, omdat dat teveel stress oplevert en dat is wel het laatste dat je moet en wilt hebben tijdens het lezen van boeken. Het moet ontspannen zijn, gezonde spanning mag bij spannende momenten in boeken, maar het mag zeker geen stress opleveren. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Knock-Out - Cis Meijer

Het Libertarische Sociaal Contract

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg