Gelezen op kinderboeken.nl: 10 redenen waarom voorlezen een goed idee is!



Foto komt van pixabay.

Op kinderboeken.nl las ik 10 redenen waarom voorlezen een goed idee is! en ik kan het alleen maar eens zijn met de redenen. Als kind vond ik het erg leuk om voorgelezen te worden. Op de lagere school hadden we een leraar die heel goed in voorlezen was. Helaas leeft hij niet meer, maar mijn herinneringen aan hem zal ik nooit vergeten, en ik weet zeker dat dat voor elke leerling geldt waaraan hij les heeft gegeven. Ook een groepsleider op het schippersinternaat, waar ik op heb gezeten, kon heel goed voorlezen. Hij kon niet alleen goed voorlezen, maar verzon ook verhalen voor het slapen gaan. Toegegeven, soms kreeg je nachtmerries van de spannende verhalen die hij verzon, maar het was altijd leuk. Helaas kan ik me de verhalen niet meer herinneren, maar ook deze herinneringen draag ik altijd met me mee. Helaas ben ik niet goed in voorlezen, maar ook als negenenveertigjarige vrouw kan ik nog steeds genieten als iemand me voorleest.













Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg