Huishoudelijke mededeling over Boek van de week



Even een huishoudelijke mededeling. De vaste bezoekers van dit blog zullen misschien al gemerkt hebben dat ik gisteravond 'Boek van de Week' heb verwijderd van de zijkant. Ik wilde hier al een tijdje mee stoppen en er iets anders voor in de plaats doen, maar wist niet wat. Toen ik vanmorgen weer ging struinen op Google kwam ik de gadget Random Post van de site Top List of Blogger Widgets tegen, nadat ik eerst een aantal andere random post gadgets van andere sites had geprobeerd. Ik heb er, nu ik de gadget op mijn boekenblog heb geplaatst, geen omkijken meer naar en hoef op zondagavond niet meer te bedenken dat ik nog een 'Boek van de Week' moet plaatsen. Ik heb dat jarenlang met plezier gedaan, maar vond het nu tijd worden voor iets anders op die plek. Voordeel van die gadget is, dat er steeds een ander bericht van dit blog in de schijnwerpers staat en die ook zijn aandacht krijgt.
Ook zal ik niet meer elke zondag een verrassingsbericht over boeken plaatsen, dat doe ik wanneer ik er tijd voor heb en zin in heb. Er zijn nog genoeg ideeën en links die ik in de loop der tijd wil delen, maar dat komt vanzelf. Het kan zomaar zijn dat ik soms een paar dagen achter elkaar of om de paar dagen een bericht plaats, maar het kan ook gebeuren dat ik eens een week over sla. De recensies blijf ik wel gewoon plaatsen, maar ik heb het mezelf wat makkelijker gemaakt met minder verplichtingen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg