Gezien op Pinterest: Shakespeare & Co



Op Pinterest vond ik onderstaande pin. Diegenen die in Parijs zijn geweest, of er wonen, zullen vast wel eens in Shakespeare and company zijn geweest. Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar de foto's op hun site nodigen uit om de boekwinkel te bezoeken. Mocht ik ooit in Parijs zijn, ik mag daar wel minstens een maand heen en dan heb ik waarschijnlijk nog niet alles gezien, dan ga ik zeker deze boekwinkel bezoeken. Lees ook de geschiedenis van deze boekwinkel, die sinds 1951 bestaat, op het tabblad History. Het is heel interessant om de geschiedenis van de boekwinkel te lezen. Er worden daar ook geregeld evenementen gehouden en je kunt er, zo te zien heerlijk eten en drinken in het café.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg