Boekvraag van de week: Lezen jullie in bad?




Je zal mij niet zo snel zien lezen in bad omdat ik niet wil dat mijn boek nat wordt en daardoor beschadigt. En ja, ik weet het, je hebt tegenwoordig ook waterdichte e-readers zodat je ook in bad kan lezen, maar buiten dat ik die niet heb, zou ik die evengoed ook niet in bad gebruiken als ik die wel al zou hebben. Als ik bad zit, dan droom ik liever even weg naar een mooi paradijselijk oord of ga bedenken wat ik allemaal nog wil doen of geniet gewoon even van het niets doen.

En hoe zit het met jullie? Lezen jullie wel eens in bad?

Reacties

  1. Ja, ik lees graag in bad. Mijn e-reader is waterdicht en die neem ik dan ook gerust mee. Soms ook tijdschriften, maar das soms best onhandig, dan toch weer liever mijn e-reader.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Knock-Out - Cis Meijer

Het Libertarische Sociaal Contract

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg